NextconAI, çağrı merkezleri için geliştirilmiş, duyguları ve etkileşimleri analiz edebilen, temsilcilerin performansını ölçebilen ve müşteri beklentilerine yönelik istatistiksel ölçümler sağlayabilen bir çözüm sunmaktadır. Aynı zamanda, müşterilerin belirli ürün veya hizmetlere olan ilgisini de raporlayarak, işletmelerin daha iyi kararlar almasını sağlar.
FSI (Finansal Hizmetler Sektörü) Odaklı Çözümler
NextconAI, Finansal Hizmetler Sektörü (FSI) için ilk elden çözümler sunmaktadır. Önde gelen bankalardan birinin sağlayacağı test ortamı sayesinde, bir bankanın ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanan çözüm, gerçek kullanıcıların beklenti ve gereksinimlerini anlayarak önemli avantajlar sunmaktadır. Bu sayede, bankalar daha etkin ve müşteri odaklı hizmet sunabilirler.
İletişim Merkezi Koçluğu ve Pazarlama Potansiyeli
NextconAI çözümü, iletişim merkezlerindeki temsilcilerin performansını artırmak için belirli müşteri tiplerine yönelik öneriler sunarak iletişim merkezi koçluğu yapar. Bu özelliği ile, iletişim merkezi endüstrisindeki zorlukların üstesinden gelmeye yardımcı olurken, aynı zamanda pazarlama potansiyeli sunar. Çağrı merkezi işletmeleri için değerli bir katma değer sağlar.
NextconAI çözümünü çağrı merkezlerinde kullanmak, müşteri memnuniyetini artırmanın yanı sıra işletmenizin verimliliğini ve rekabet avantajını da artırır.
Güncel haberler, kurumsal yayınlarımız, basın bültenleri ve daha fazlası.